Voreadi 2 - Heraklion
08:00 - 00:00

ΣΥΧΝΈΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ

F.A.Q.

Σε αυτό το τμήμα θα βρείτε όλες τις συχνές ερωτήσεις.
Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Είναι ασφαλισμένα τα οχήματα;

Όλα τα οχήματά μας είναι ασφαλισμένα και περιλαμβάνουν δωρεάν απαλλαγή από ζημιές από σύγκρουση (CDW) και δωρεάν ασφάλιση προσωπικών ατυχημάτων (PAI). Μπορείτε να αγοράσετε την πλήρη απαλλαγή από ζημιές (FDW) με επιπλέον κόστος.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής για τις υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων;

Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά, Paypal ή τραπεζικό έμβασμα.

Πώς μπορώ να νοικιάσω ένα αυτοκίνητο;

Μπορείτε να νοικιάσετε ένα αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας απλώς την ηλεκτρονική φόρμα κράτησης (σε αυτόν τον ιστότοπο) ή καλώντας στο +30.28410.71079 ή στο +30.694.065.1600 Εάν επιλέξετε να κάνετε κράτηση αυτοκινήτου online, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να επιβεβαιώσουμε την κράτησή σας.

Μπορώ να αλλάξω το αυτοκίνητο μετά την κράτηση;

Εάν θέλετε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την κράτηση ενός αυτοκινήτου μετά την έγκρισή της, παρακαλούμε καλέστε στο +30.28410.71079 ή στο +30.694.065.1600 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή της φόρμας επικοινωνίας.

Από πού μπορώ να παραλάβω το αυτοκίνητο;

Μπορούμε να κανονίσουμε να έχετε το αυτοκίνητο έτοιμο για παραλαβή σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο ή λιμάνι της Κρήτης ή στην τοποθεσία που προτιμάτε. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Προσφέρετε οδική βοήθεια;

Η εταιρεία προσφέρει δωρεάν οδική βοήθεια και είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο. Επικοινωνήστε με την Interamerican (24ωρη εξυπηρέτηση) τηλ: 1158 / (+30) 210 626 4646 / (+30) 210
94 61 044.

Τι πρέπει να κάνω, αν το αυτοκίνητο χαλάσει;

Σε περίπτωση ατυχήματος/βλάβης που έχει ως αποτέλεσμα την ακινητοποίηση του οχήματος, το αυτοκίνητο του ενοικιαστή θα αντικατασταθεί με άλλο εντός 24 ωρών από τη στιγμή της αναφοράς του συμβάντος. Η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να διερευνήσει την αιτία του ατυχήματος/βλάβης και να αρνηθεί την αντικατάσταση του αυτοκινήτου, εάν η χρήση του αυτοκινήτου ήταν αντίθετη με τους όρους και τις προϋποθέσεις.

Τι συμβαίνει αν χάσω τα κλειδιά μου;

Ο ενοικιαστής θα χρεωθεί εάν τα κλειδιά χαθούν ή καταστραφούν. Τα χαμένα κλειδιά θεωρούνται αμέλεια και δεν καλύπτονται από την ασφαλιστική κάλυψη. Οι οδηγοί θα είναι υπεύθυνοι για όλα τα έξοδα που σχετίζονται με την ανάκτηση, την απώλεια χρήσης, την αντικατάσταση του αυτοκινήτου και την επισκευή. Κόστος 200,00€ . Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι εάν ένα όχημα κλαπεί και τα κλειδιά δεν επιστραφούν στον τόπο ενοικίασης, ο ενοικιαστής θα θεωρηθεί υπαίτιος και η ασφάλιση θα θεωρηθεί άκυρη.

Τι γίνεται αν επιστρέψω το αυτοκίνητο αργοπορημένα;

Εάν το όχημα επιστραφεί αργότερα από την ώρα που αναγράφεται στο δελτίο, χρεώνεται με μια επιπλέον ημέρα.

Πότε μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να μας καλέσετε 24 ώρες το 24ωρο στο τηλέφωνο +30.28410.71079 – +30.694.065.1600 ή μέσω email (info@bluegreenrental.gr) ή συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας.

Υπάρχουν χάρτες στο αυτοκίνητο;

Ναι, αν το επιθυμείτε, θα σας παρέχουμε δωρεάν χάρτες της Κρήτης.